Yoga Dersleri ile hayatınıza huzur, renk & sağlık katın

  • Kozyatagi / Kadıköy / İstanbul
  • 08:30 - 21:30
  • E-Posta

    banu.deger@gmail.com

  • 08:30 - 21:30

    Haftanın Her Günü

Pilatesin Faydaları

Hamilelikte  Hamile PİLATESi VE Yogilatesi  YAPMANIN FAYDALARI NELERDİR.

-Kanın pıhtılaşma eğiliminin gebeye zarar vermesini engeller.

 -KİLO KONROLÜ SAĞLAR-– Kaslara esneklik, kuvvet kazandırır,

-Kaslarda ve bağ dokuda ouşan gevşemenin annenin eklemlerine zarar vermesini engeller,

-Ağrılık merkezinin bozulması ile ortay çıkacak bütün ağrıların oluşmasını engeller,

– Annenin kendini fiziksel olarak daha formda hissetmesini sağlar,

– Annenin psikolojik ve ruhsal olarak daha iyi hissetmesini sağlar,

 – Hamile Pilatesinde Kegel egzersizleri ile pelvik taban yani doğum yolunu çevreleyen kaslar güçlenir,

 – Gebelikte en önemli kaslarlan biri olan sırt-bel kaslarını güçlendirerek sırt-bel ağrılarını önler,

-Hamilelikte  daha sağlıklı ve kontrollü  kilo almanızı sağlar,

– Hamilelikte oluşan Krampları azaltır

-Normal doğumu kesinlikle kolaylaştırır,

– Nefes alma ve verme teknikleri ile anneye nefes almayı öğretir, bu sayede anne doğumda daha iyi nefes alır ve doğum sırasında  daha rahat eder, (Bu nedenle  öğrencelerim doğumda doktorlarından daima tebrik almaktadırlar.)

– Bütün egzersizlerde olduğu gibi doğum sonrası annenin vücudunun daha kolay toparlanmasını sağlar,

 – Her sporda olduğu gibi Hamile Piatesi ve Yogilatesi   yapanlar da vücutta artan endorfin hormonu fiziksel ve psikolojik rahatlama sağlar, hamile bayanların kendilerini hem fiziksel olarak hem psikolojik olarak daha rahat ve güçlü hissetmelerini sağlar,

 – Hamilelikte en sık rastladığım şikayetlerden olan BEL ,SIRT ,KALÇA VE OMURGA bölgeleri güçlendirerek ağrılarınızı azaltır,

 – Hamilelerin karın kaslarını da dolaylı olarak  güçlendirir ve denge-konsantrasyon kontrolünü arttırır bu sayede anne adayı normal doğuma daha iyi konsantre olur, bebeğin doğumuna daha iyi yardımcı olur, (Eğer hamileler zorunlu sezeyan olsalar bile doktorların hepsi karın kaslarının bu kadar kuvvetli olmasına şaşırmışlardır)

– Anne doğum sırasında gerekli soluma ve gevşemeleri daha güzel yapabilir,(bütün öğrencilerim normal doğum sırasında doktorlarından nefes tekniklerini son derce iyi kullandıkları için tebrik almaktadırlar.)

 – Doğumdan sonra vücudun ve karın  ,kalça ve bel bölgesinin normale dönmesini hızlandırır,alttan daha sıkı ve fit bir beden orte-aya çıkar.

 – Kol ve bacaklardaki ödem ve şişlikler azalır,

Bu bağlamda Hamile Piates ve  Yogilates( Yoga ve Pılates) hareketlerinden ve tekniklerinden maksimum oranda yararlanacağınız süper bir çalışmadır.Ayrıca Yogaevim in en büyük özelliklerinden biri de doğum sonrası oluşturduğum WATS UP GRUPLARINDA ANNELERİN BÜTÜN SORUNLARINI BİRBİRLRERİ İLE PAYLAŞMALARI,ARKADAŞ OLMALARI ,KENDİLERİNİ YALNIZ HİSSETMEMELERİ VE SONRALARINDA DA BEBEKLERİ DE ARKAŞ OLARAK BÜÜYÜK BİR AİLEYE SAHİP OLMAMIZDİR.